2012 m. birželio 15 d., penktadienis

Tele2 lietuvybė per brangi

Užregistravau „problemą“ klientų aptarnavimo anketoje, pareiškęs norą, kad daugiau Tele2 šveplai informacinių SMS man nerašytų. Turiu pakankamai gerą telefoną, ir visai nepageidaučiau toliau gauti šveplas žinutes. -- Štai kaip atsakė: Gerb. Ryti Umbrasai, siųsdami informaciją savo klientams norime kuo mažiau apkrauti tinklus. Lietuviškos raidės užima po kelis ir daugiau simbolių, taip pat ne visi klientai turi mobiliuosius telefonus, kurie palaiko lietuviškus rašmenis, todėl naudojame lotyniškus rašmenis be nacionaliniu ženklų, kad informacinė žinutė būtų ne ilgesnė nei 160 simbolių. Dėkojame už išsakytas pastabas. Jas perduodame atsakingam TELE2 skyriui, siekdami gerinti TELE2 klientų aptarnavimo kokybę. Dėkojame, kad naudojatės TELE2 teikiamomis paslaugomis. Pagarbiai, Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius ------------- Vargu ar 160 simbolių čia problema. Lietuvoj veikiančios įmonės skaičiuoja tinklų apkrovimus taip, kad lietuviškos raidės juos galėtų ir perkrauti? Kodėl dėl to, kad vienas kitas klientas „galimai“ naudojasi neįgaliu aparatu turėtų visi kas turi gerus aparatus skaityt tekstus pilnus gramatinių klaidų? Šiaip ar taip aparatą gavau iš tos pačios tele2 ir ji tikrai žino, kad jis geba rodyti visas unikodu siunčiamas raides, tai kam apsimetinėti, kad mane saugo nuo kringelių? Manyčiau, kad lietuvių raštas turėtų būti numatytai siunčiamas, ir tik klientui atskirai paprašius, perkoduojamas į 7bitų raidyną. Kodėl lietuviško rašto Lietuvoje reikia prašyti? O paprašęs sužinai, kad mūsų abėcėlė tinklams per sudėtinga. Ei, Omniteli, Bite, parodykit geru pavyzdžiu, kad Tele2 čia jau per daug nusitaupė. Pereikite prie lietuviško raidyno. Jūsų tinklai juk nuo mūsiškų raidžių tikrai neužsikimš. O tele2 siūlyčiau liftais keltis iki 4 aukšto, toliau jau ir pėsčiomis nesunku. Juk susitaupo.

Apie mane

skype pseudonimas: rytumb