2009 m. kovo 5 d., ketvirtadienis

Unsupported character set

 
Posted by Picasa


Sony Ericsson telefonai neparodo laiško, jei jis rašytas lietuviškai. Kai tekstui koduoti buvo naudotos lietuvių kalbai numatytos koduotės.

Telefonų aprašymuose pažymima, kad jie turi galimybę naudoti pop3 el. paštą, bet tai gerai veikia ..rusiškiems, angliškiems laiškams.

2 komentarai:

Vaidas "Bukoptimistas" Vai2lis rašė...

yea, dabar pats susidūriau su SE problemom dėl LT raidžių. Tiek sms, tiek el. pašto kliente. :/ ir bevaisės kelionės per google atvedė mane čia. Gal radai sprendimą, kaip gauti el. paštą LT raidėm?

R.U. ĄŽ rašė...

Situacija tokia:

Sony Ericsson vadovas Lietuvoje ta problema domėjosi, kai ją užregistravau, žadėjo spręsti, net telefoną testams ketino duoti.
Po ilgo laiko man paskambino pranešti, kad laiškų nerodymo problema išspręsta. Bet tik naujausiuose ir brangiausiuose modeliuose. Lyg tikėjosi, kad nauji gaminiai jau neturės tos problemos, bet aš patikrinau kažkurį iš naujų K modelių ir ten problema buvo. Apie tai pranešiau ir tiek žinių.

SE problemą žino (paskambinus techninio palaikymo telefonu - žinojo), bet tikriausiai mano, kad ji ne esminė, nes mažai kas skundžiasi. Jei tau tikrai aktualu laiškus pop3 skaityti - gali grąžinti į garantinį remontą, kaip aparatą neatliekantį reikalingų ir skelbiamų kaip esančių f-jų. Aš taip kadaise padariau, bet man nepakako principingumo, kai aparatas grįžo nepataisytas. Bandė aiškinti, kad neteisinga teigti, kad paštas neveikia. Rusiški laiškai rodomi, reiškia el. paštas veikia! Tame ir fokusas, kad net rusiška koduotė palaikoma, reiškia aparatas moka ne vien unikodą.

ką siūlau:

1. Paskambint SE techninio palaikymo telefonu ir užregistruot problemą. Jiems norint ką nors keisti, reikia tam priežasčių. Skundai, klausimai -pakankamai rimta.

2. Bandyt apeit problemą su gmail pašto programa.. Ji telefone veikia.

3. Prašyt, kad laiškų siuntėjai naudotų unikode utf-8 koduotę. Ši SE telefonuose palaikoma.

Visi sprendimai nykūs. Gal tavo komentaras paskatins mane pasidomėti kokia situacija dabar.
Techniškai nėra problemų padaryti pataisą telefonų įrangoje, bet jos nedaro, nes niekas dėl tokio aparato neveikimo nesiskundžia.

Malonu matyti, kad ne aš vienas tą problemą pajutau. Sėkmės.

Apie mane

skype pseudonimas: rytumb